assalammualaikum terime kasih kerane sudi singgah
replay

Followers

assalamualaikum... da dtg kene follow da follow kene komen hee thanks 4 supporters

my viewer..

Thirty Thirty in New York
Powered by Best Free Counters

Tuesday, November 1, 2011

2ne1 lonely malay translate



haha hari nie aq na translate lagu yang asyuk didenga ..
lagu blog aq nie hehe..
hee aq punye xsame dengan google translate taw ..
so hayati lirik bawah


Saya tahu awk membenci saya
kerana meluahkan semua ini
Tetapi saya tiada pilihan
Saya hanya perlu memberitahu

sebab awk melihat seperti sesuatu
Berubah dalam fikiran saya
api didlm diri saya telah padam
Saya seperti tidak mengenali diri saya sendiri, tidak mahu merasa seperti ini

Awk begitu manis, begitu indah
Namun saya melepaskan awk

Saya tidak tahu, saya tidak tahu
Apa yang mengambil alih saya

senjata kasih sayang awk mendekati untuk saya
Namun sy melepaskan awk

Saya tidak tahu

Saya terpaksa mencari jalan pulang

saya minta maaf walaupun sekarang anda di sini Saya sedang kesepian
Saya begitu mementingkan diri sendiri, saya tidak layak untuk awk
Tunggu di sini, dan melihat saya melangkah pergi

Saya minta maaf, di sini berakhir kisah kita
Apabila kita hampir Saya masih berasa seperti kita berada di dunia berbeza
Saya tidak boleh kekal, menyebabkan dengan anda bayi
Saya begitu kesepian, kesunyian, kesepian, kesunyian, kesepian
saya begitu kesepian, kesunyian, kesepian, kesunyian, kesepian

saya begitu kesepian, kesunyian, kesepian, kesunyian, kesepian
Bayi saya begitu kesepian, kesunyian, kesepian, kesunyian, kesepian (eh-eh)

Anda tidak menimbulkan masalah ini
Semua ini adalah kesilapan saya sendiri
Saya bersumpah bahawa saya telah bersedia untuk berpisah dari awal
Apabila awk memegang saya Saya seperti tiada arah
Saya rasa terperangkap Saya mahu lari
Bagaimana bila saya dipenuhi oleh cinta, ia membuatkan saya lemah dan kosong?
 
COPYRIGHT@ ALL THIS ARE DESIGN BY EJAI TEC HNO/ MAT SIMPLE